C E S T A - k zmene

19.08.2022


Som vedená sprevádzať klientov na ceste poznania SEBA, cez proces zvnútornenia sa, do hĺbky vlastného BYTIA, informáciou cez vlastnú BUNKU.
Stále hovorím klientom.. jedine tým, že zabudneš! na všetko čo Ťa doteraz učili, je možná cesta vpred.
Sme zamotaný v programoch systému, vlastných rodových nastaveniach a bez odpútania sa cesta vpred je ťažká, zdĺhavá a bolestná.

Stále hľadáme, nie sme spokojný.

Všetko súvisí s vlastným nastavením, chápaním celého procesu.
Prezentovaný proces zmeny, premeny do hĺbky telesných procesov doteraz vedou nepodporovaných je z dôvodu, ktorý teraz žijeme. Ľahko sa parazituje na tých, ktorý sú nie VEDOMÝ si SAMÝCH SEBA.
Mnohé ide proti "logike"/ v tomto procese/ a keď sa hľadajú informácie, tie sú rôzne. Preto jedine vlastná skúsenosť dá jasnú informáciu. Len to čo človek SÁM skúsi a zistí, môže pre SEBA považovať za výstup. Štúdie, a hlavne tie zdravotné, sú dnes nedôvery hodné, zavádzajúce.

Každý organizmus je jedinečný. To čo platí u jedného, u druhého neplatí. Všetko poberá hlava, čo je v poriadku...ale je dôležité aby bola cesta vlastná, individuálna, osobitá, jedinečná.

Na úvod môj príbeh, aby bolo jasné, aká zmena nastane. Po takmer 10 ročnom hľadaní, vnútornej premeny a zdravotných problémoch, som po 10 ročnom aplikovaní vegetariánskej stravy, postupne pribrala 5,5 kg. Začala som pozorovať atrofiu svalstva a začínajúcu artritídu s bolesťami v kĺboch. Svaly začali nechutne visieť na kostiach. Okrem iných bolestí ktoré boli občasné, ..teda boleli raz za čas a prestali, zjavný lokálny zápal. Tak to išlo dookola. V poslednom čase /1 rok/ma intenzívne bolela ruka, nemohla som v nej nič ťažké držať.
Ako blesk z jasného neba si ma našli informácie, ktoré mi zmenili život úplne na dobro a absolútne.
Tento spôsob života, lebo je to životný štýl je absolútne zdravie, radosť zo života a tým navrátenie mladosti v plnom slova zmysle!

Každá choroba na fyzickej úrovni je odraz duchovnej príčiny nepochopenia, nepresvetlenia.



Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky